Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri

7-8 Ocak Açık Öğretim Lisesi(AÖL) Sınavı Soru ve Cevapları

aol
7-8 OCAK 2017 AÖL SINAVI SORULARI

Açık Öğretim Lisesi 2016-2017 eğitim öğretim yılı 1.dönem sınavları 7 ocak cumartesi ve 8 ocak pazar günü gerçekleştirilecek. Toplam 3 oturumda yapılacak olan açık lise sınavı giriş yerleri bugün belli oldu. Adaylar 7-8 ocak aöl sınavına girdiklerinde sınav sonuçları açıklanmadan önce sınav soru ve cevaplarını kontrol ederek sınav puanlarını hesaplamak isteyecekler. Biz de aöl sınavlarına girecek öğrenciler için 7-8 ocak açık lise sorularını ve cevap anahtarını yayınlayacağız. Sorular sınavdan 1 gün sonra burada olacak... Aşağıdan önceki yıllarda çıkmış aöl sorularını da inceleyerek sınavlara hazırlanabilirsiniz...

AÖL SORU VE CEVAPLARI YAYINLANDI TIKLA İNDİR....

7-8 Ocak AÖL Soruları ve Cevapları
7-8 Ocak AÖL Soru ve Cevap Anahtarını İndir 1.OTURUM >> 
7-8 Ocak AÖL Soru ve Cevap Anahtarını İndir 2.OTURUM >> 

AÖL TELAFİ SINAV TARİHİ İÇİN TIKLA >>>

AÖL ÇIKMIŞ SINAV SORULARI VE CEVAPLARI
Aöl sınavlarında daha önceki yıllarda çıkan sorular ve cevaplarını aşağıdan indirebilirsiniz... Bu sınavlara çalışmak sınavda size yardımcı olacaktır...

2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ek Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları (02 Ekim 2016)
2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ek Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları (21 Ağustos 2016)
2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı 3.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı 2.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı EK Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı 3.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı 2.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı EK Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı 2.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları

1.Dönem Sınavları
7 Ocak 2017 Cumartesi Saat: 09.30 1.Oturum
7 Ocak 2017 Cumartesi Saat: 14.30 2.Oturum
8 Ocak 2017 Pazar Saat: 09.30 3.Oturum

AÖL resmi internet sitesi aol.meb.gov.tr sitesinden yapılan sınav duyurusunda,

Yurt Dışı Sınav Merkezlerindeki sınavlar Türkiye saati ile aynı olacak şekilde yapılacaktır. Yurt dışında sınava girecek öğrencilerimizin bu konuda dikkatli olmaları gerekmektedir.
• Öğrencilerimiz sınav giriş belgesinde belirtilen okul ve salonlarda sınava girmek zorundadır.
• Sınav Giriş Belgenizi ‘’Öğrenci Genel Bilgileri’’ menüsü altında yer alan ‘’ Sınav Giriş Belgesi’’ ekranından seçerek yazdırabilirsiniz.
• Sınav Giriş Belgenizi sistemde yayınlandıktan hemen sonra alınız, son günlere bırakmayınız.
• Sınav günü yanınızda Sınav Giriş Belgesi ile birlikte geçerli kimlik belgenizi (Fotoğraflı Nüfus Cüzdanı, Pasaport veya Sürücü Belgesinden herhangi birini) bulundurunuz. Bunun yanında Öğrenci Kimlik Kartınızın da yanınızda bulunmasında yarar vardır.
• Yedek salonda sınava girecek öğrencilerimizin cevap kâğıdı bu öğrencilerimizin adına düzenlenmiş olarak gelmeyecektir. Yedek salonda sınava girecek öğrenciler öğrenci numaraları ile sınav giriş belgesindeki ders kodlarını ve diğer bilgileri dikkatli bir şekilde cevap kâğıtlarına kodlayacaklardır.
• Sınava gireceğiniz her dersten 20 soru sorulacaktır. Her bir sorunun değeri 5 puandır. Bir dersten başarılı olabilmeniz için en az 45 puan almanız gerekmektedir. Vereceğiniz cevaplarda yanlış cevaplar değerlendirmede dikkate alınmayacaktır. Diğer bir ifade ile yanlışların doğruları götürmesi diye bir uygulama yoktur.

açıklamaları yapılmıştır.

7-8 Ocak Aöl Sınav Sonuçları:
Sınav sonuçları sınavdan yaklaşık bir ay sonra açıklanacaktır. Adaylar sınav sonuçlarını http://aolweb.aol.meb.gov.tr/ogrenci_giris.aspx sitesinden öğrenci TC Kimlik no ve şifreleri ile giriş yaparak öğrenebilecekler.

AÖL Sınav Tarihleri:
Açık Öğretim Lisesi 2016-2017 öğretim yılında 3 dönem sınav yapılacaktır. İşte bu sene yapılacak olan aöl sınav tarihleri...

Aöl 1.dönem sınavları 07 - 08 Ocak 2017
Aöl 1.dönem sınavları 18 – 19 Mart 2017
Aöl 1.dönem sınavları 01 - 02 Temmuz 2017

Aöl Sınavlarında Kaç Soru çıkıyor?
Açık Lise öğrencisinin 1 dönemde aldığı tüm derslerden 20 soru sorulacaktır. Her bir soru 5 puan değerindedir. Yani 20 sorunun tamamını doğru cevaplayan öğrenci 100 tam puan alır.

Aöl Dersten Geçmek için Kaç Puan Gerekir?
Açık Lise sınavlarında dersten geçmek için en az 45 puan almak gerekir...

Aöl Dersten Geçebilmek için Kaç Net Yapmak Gerekir?
Aöl sınavından geçebilmek için her dersten en az 9 net yapmanız lazım.


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Güncel9 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.