Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri

18-19 Mart Açık Öğretim Lisesi(AÖL) Sınavı Soru ve Cevapları

aol soru ve cevapları
18-19 MART 2017 AÖL SINAVI SORULARI VE CEVAPLARI

Açık Öğretim Lisesi 2016-2017 eğitim öğretim yılı 2.dönem sınavları 18 MART CUMARTESİ ve 19 MART PAZAR günü toplam 3 oturumda gerçekleştirildi. İlk oturum 18 mart cumartesi sabah 9.30 ve öğleden sonra 14.30 da yapıldı. 3.oturum ise 19 mart pazar günü 9.30 da yapıldı. Açık Lise sınavlarına giren öğrenciler 18-19 mart aöl sınav soru ve cevaplarını merak etmeye başladılar. Sınavdan çıkar çıkmaz netlerini hesaplamak için soruları kontrol etmek isteyen aöl öğrencileri aöl resmi internet sitesinde aöl sorularının ve cevap anahtarının açıklanmasını bekliyor. Güncel9 olarak 18-19 mart aöl sorularını sizler için hazırladık. Aşağıdan bugün yapılan 2.dönem açık lise sorularına ve diğer detaylara ulaşabilirsiniz...

LİNKLER EKLENDİ...

18-19 Mart AÖL Soruları ve Cevapları

1. Oturum Soru ve Cevap anahtarı için tıklayınız>

2. Oturum Soru ve Cevap anahtarı için tıklayınız>

3. Oturum Soru ve Cevap anahtarı için tıklayınız>

AÖL ÇIKMIŞ SINAV SORULARI VE CEVAPLARI

Aöl sınavlarında daha önceki yıllarda çıkan sorular ve cevaplarını aşağıdan indirebilirsiniz... Bu sınavlara çalışmak sınavda size yardımcı olacaktır...

2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Soru ve Cevap Anahtarı
2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ek Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları (02 Ekim 2016)
2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ek Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları (21 Ağustos 2016)
2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı 3.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı 2.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı EK Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı 3.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı 2.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı EK Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı 2.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları
2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları

AÖL 2.Dönem Sınavları ve Oturumları
18 MART 2017 Cumartesi Saat: 09.30 1.Oturum
18 MART 2017 Cumartesi Saat: 14.30 2.Oturum
19 MART 2017 Pazar Saat: 09.30 3.Oturum

AÖL resmi internet sitesi aol.meb.gov.tr sitesinden yapılan sınav duyurusunda,

Yurt Dışı Sınav Merkezlerindeki sınavlar Türkiye saati ile aynı olacak şekilde yapılacaktır. Yurt dışında sınava girecek öğrencilerimizin bu konuda dikkatli olmaları gerekmektedir.
• Öğrencilerimiz sınav giriş belgesinde belirtilen okul ve salonlarda sınava girmek zorundadır.
• Sınav Giriş Belgenizi ‘’Öğrenci Genel Bilgileri’’ menüsü altında yer alan ‘’ Sınav Giriş Belgesi’’ ekranından seçerek yazdırabilirsiniz.
• Sınav Giriş Belgenizi sistemde yayınlandıktan hemen sonra alınız, son günlere bırakmayınız.
• Sınav günü yanınızda Sınav Giriş Belgesi ile birlikte geçerli kimlik belgenizi (Fotoğraflı Nüfus Cüzdanı, Pasaport veya Sürücü Belgesinden herhangi birini) bulundurunuz. Bunun yanında Öğrenci Kimlik Kartınızın da yanınızda bulunmasında yarar vardır.
• Yedek salonda sınava girecek öğrencilerimizin cevap kâğıdı bu öğrencilerimizin adına düzenlenmiş olarak gelmeyecektir. Yedek salonda sınava girecek öğrenciler öğrenci numaraları ile sınav giriş belgesindeki ders kodlarını ve diğer bilgileri dikkatli bir şekilde cevap kâğıtlarına kodlayacaklardır.
• Sınava gireceğiniz her dersten 20 soru sorulacaktır. Her bir sorunun değeri 5 puandır. Bir dersten başarılı olabilmeniz için en az 45 puan almanız gerekmektedir. Vereceğiniz cevaplarda yanlış cevaplar değerlendirmede dikkate alınmayacaktır. Diğer bir ifade ile yanlışların doğruları götürmesi diye bir uygulama yoktur.

açıklamaları yapılmıştır.

18-19 Mart Aöl Sınav Sonuçları:
Bugün yapılan Açık Lise 2.Dönem Sınav sonuçları  21 NİSAN 2017 tarihinde açıklanacaktır. AÖL sınav sonuçları ne zaman açıklanacak diye merak edenler 21 nisanda http://aolweb.aol.meb.gov.tr/ogrenci_giris.aspx sitesinden öğrenci TC Kimlik no ve şifreleri ile giriş yaparak aöl sınav sonucunu öğrenebilecekler...

2017 AÖL Sınav Tarihleri:
Açık Lise sınavına girecek öğrenciler için bu sene yapılacak aöl sınav tarihlerini derledik. İşte bu sene gireceğiniz sınavlar...

Aöl 1.dönem sınavları 07-08 Ocak 2017
Aöl 2.dönem sınavları 18-19 Mart 2017
Aöl 3.dönem sınavları 01-02 Temmuz 2017

Gördüğünüz gibi 3.dönem sınavları 1-2 Temmuz tarihinde yapılacak. Açık Lise sınavlarına girebilmek için kayıt yenileme işlemi yapmak zorundalar. 2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı III. dönem kayıt yenileme işlemleri 08-18 Mayıs 2017 tarihleri arasında yapılacak... 3.dönem aöl sınavları 1-2 temmuzda yapılacak ve sınav sonuçları 31 temmuz 2017 tarihinde açıklanacak...

18-19 Mart Aöl Sınavlarında Kaç Soru çıkıyor?
18-19 mart açık lise sınavında öğrenciler aldıkları her dersten 20 soruya cevap vermek zorunda. Her soru 5 puan değerindedir. Tüm soruları doğru cevaplayan açık lise öğrencisi 100 tam puan alır...

18-19 Mart Aöl Sınavdan Geçmek için Kaç Puan Gerekir?
Aöl sınavlarında her dersten geçmek için en az 45 puan almak gerekir. Bu puanı alabilmek için 20 sodurdan 9 doğru yapmak zorundasınız...

Aöl sınavında yanlış doğruyu götürüyor mu?
Aöl sınavlarında yanlışlar doğruyu götürmüyor...

18-19 mart aöl sorularını ve sınav ile ilgili detayları sizler için hazırladık. Açık Lise sınavları ile ilgili merak ettiğiniz konuları YORUM bölümünden yazabilirsiniz...


Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Güncel9 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.