Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri

20 Ocak 2017 Karneler Saat Kaçta Verilecek?

20 OCAK KARNELER SAAT KAÇTA DAĞITILACAK?

9 HAZİRAN 2017 KARNELER SAAT KAÇTA VERİLECEK TIKLA >>>

2016-2017 eğitim öğretim yılı 1.dönem sonu karneleri 20 Ocak 2017 cuma günü dağıtılacak. İlkokul, Ortaokul ve Liseler 2 haftalık yarıyıl tatiline girecekler. 20 ocak cuma günü başlayan 15 tatil 6 şubat 2017 pazartesi günü son bulacak. Öğrenciler 20 ocak cuma günü bu senenin ilk karnesini alacak. Peki karneler saat kaçta verilecek? Örenciler karnelerini saat kaçta alacaklar? İşte detaylar...

Karneler bu hafta dağıtılıyor ve öğrenciler 15 tatile çıkıyor. Öğrencilerin en çok merak ettiği konu ise karnelerin kaçıncı derste verileceği. Yani öğrenciler karnesini sabah mı alacak öğlen mi yoksa akşam mı? İşte konunun detayları...


Karneler cuma günü verilecek. İkili eğitim gören okullarda sabahçı öğrenciler son derslerinde yani saat 12.00 gibi, öğlenci öğrenciler ise yine son derslerinde 18.00 gibi karnelerini alacaklar. Tekli öğrenim gören okullarda ise karneler 2.30 gibi dağıtılacak... Fakat bazı istisnai durumlar da söz konusu... Okulların kış ayı nedeni ile karneleri erken dağıtması da olası. Bazı okullar karneleri öğlen saatinde dağıtabilir. İkili eğitim yapan bazı okullar saat 12.00 da hem sabahçılara hem de öğlencilerle karne verecek.

Bizim okul karneyi saat kaçta verecek?
Okuduğunuz okulun karneyi saat kaçta vereceğini kesin olarak okul idaresinden öğrenmeniz mümkün.

Normalde karneler tüm okullarda aynı şekilde son ders saatinde verilir. Fakat bazı durumlarda okulların alacağı kararla karneler okul bahçesinde ortak olarak dağıtılabiliyor. Özellikle karne töreni yapacak olan okullarda karne saati değişebiliyor.

15 Tatil Ne Zaman Bitiyor?
15 tatil yani sömestr tatili 6 Ocak 2017 Pazartesi günü sona erecek. Öğrenciler 6 ocak da ders başı yapacak...

Peki yaz tatili ne zaman?
2017 Okullar Ne Zaman Kapanacak?
Bu sene yaz tatili 16 Haziran 2017 Cuma günü başlayacak. Öğrenciler yaklaşık 3 aylık bir yaz tatiline çıkacaklar...

İşte önümüzdeki yıl eğitim öğretim takvimi...
Okullar ne zaman açılacak?...

2017-2018 eğitim öğretim yılı 18 Eylül 2017 pazartesi günü başlıyor. Okullar 18 eylülde açılacak...

20 Ocak 2017 Cuma 1.Dönem Sonu Karne Tatili
06 Şubat 2017 Pazartesi 2.Dönem Başlangıcı
16 Haziran 2017 Cuma 2.Dönem sonu Karne Tatili
...
18 Eylül 2017 Pazartesi 1.Dönem Başlangıcı Okullar Açılması

1 yorum:

All Rights Reserved by Güncel9 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.