Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri

2017 Fenerbahçe Altyapı Seçmeleri Ne Zaman, Başvurular Ne Zaman

fener-altyap-secmeleri
2017 FENERBAHÇE FUTBOL ALTYAPI SEÇMELERİ NE ZAMAN
Fenerbahçe Spor Kulübü 2017-2018 sezonu altyapı için futbolcu seçme tarihleri belli oldu. Fenerbahçe altyapı seçmeleri ne zaman? Başvurular ne zaman? 2017 Fenerbahçe Futbol Altyapı seçmelerine kimler katılabilecek? Kaç doğumlular girebiliyor?  İşte detaylar...

Futbolcu olmak için spor kulüplerinin altyapısına girmek isteyen genç futbolcu adayları büyük spor kulüplerinin her sene yaptığı futbolcu altyapı seçmelerini bekliyorlar. Bu sene Fenerbahçe altyapısı seçmeleri için duyurusunu yayınladı. İşte altyapıya girmek isteyen futbolcu adaylarının Fenerbahçe Spor Kulübü Altyapısına girmesi için gereken belgeler, başvuru tarihleri ve seçme tarihleri...

Her yıl Fenerbahçe tarafından gerçekleştirilen alt yapı seçmelerinin bu seneki tarhileri henüz açıklanmadı. Her yıl Haziran ayının ilk haftası gerçekleştirilen alt yapı seçmeleri Haziran 2917 tarihinde yapılacak.Kesin tarihler bu sayfada olacak...

Peki 2017 fenerbahçe alt yapı seçmelerine kimler başvurabilecek?
Başvuru ile ilgili detaylar ilerleyen günlerde duyurulacak...

FENERBAHÇE ALTYAPI SEÇMELERİ BAŞVURULARI
Seçmelere katılacak olan adayların, kayıt evraklarını tamamlayarak,(henüz tarih kesinleşmedi Mayıs 2017)  tarihleri arasında aşağıda belirtilen seçme kayıt ofisine başvuruda bulunmaları gerekmektedir. (Seçme kayıt başvurusunda velilerin bulunması zorunludur.

ALTYAPI SEÇME KAYIT TARİHLERİ
MAYIS-HAZİRAN 2017

ALTYAPI SEÇME TARİHLERİ
HAZİRAN 2017 (İstanbul’dan katılanlar)
HAZİRAN 2017 (İstanbul dışından katılanlar için)

İRTİBAT TELEFONU
0 216 542 92 31

KAYIT YERİ
Fenerbahçe Spor Kulübü Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesisleri Futbol Evi  Kadıköy / İSTANBULguncel9.blogspot.com

KAYIT SAATİ
Hafta İçi (10.00 – 12.00)  (13.00-17.00) saatleri arası
Cumartesi Günleri (10.00 – 12.00 arası)

ALTYAPI KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
• Sağlık Raporu,
• Nüfus Cüzdan Fotokopisi
• Kayıt Ücreti: 30 TL

Fenerbahçe Spor Kulübü resmi internet sitesinde Mayıs 2017 tarihinde 2017 altyapı seçmeleri ile ilgili duyuru yayınlanacaktır. Duyuruda kayıt tarihleri, seçme tarihleri ve kayıt için gerekli beller bildirilecektir. Geçen yıl alt yapı seçmeleri 16-17 Haziran 2016 tarihinde gerçekleşmiş başvurular ise 9 Mayıs 14 haziran 2016 tarihinde yapılmıştı. Bu sene de başvurular mayıs ayında yapılır ve seçmler haziran ayında gerçekleştirilir. Fenerbahçe resmi internet sitesi www.fenerbahce.org sitesinden gerekli duyuruları takip edebilirsiniz...

33 yorum:

  1. Ben 17 yaşındayım bir yerde altyapıya çıktım kodro fazlaligi yüzünden almadılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes bende 18 yaşındayım ama 1 senedir klup ariyorum bulamadım

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Adım Mevlüt Neşeli Aksaray Sultanhanı'nda yaşıyorum Boyum 1.75 kilom 58 yaşım 17 çok iyi futbol oynuyorum kendime güveniyorum futbolcu olmak istiyorum arayın beni 05383609531

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bu yaşta bu kiloyla BAL liginde bile oynayamazsın

      Sil
    2. yaşım 19 boyum 1.78 kilom 52 çok iyi top oynarım hızlı oldugum kadar topa hakimim de acaba yaşım geçtimi futbolcu olmak için

      Sil
  4. merhaba adım muhammet can gülpınar boyum 1.85 kilom 70 daha önce ığdır kafkas sporda kalecilik yaptım 2000 doğumluyum tecrübeliyim kendime güvenim sonsuz
    numaram:0534 708 37 03

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben özcan gülümser yaşım 17 [6 yıldır kumluca belediye sporda oynadım]
    oynadım mevkler [sol acık] [sol bek ] te oynadım 6 yıldır halada oynamaya devam eidoyrum
    en büyük hayalim ise fener bahcede 1. numaralı futboolcu olmak telefon numaram [05448084596]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17 yaşında millet avrupa liginde oynuyo. Sen yol yakınken derslerine çalış unut bu işi

      Sil
  6. Merhaba Ben mElih Koçoğlu. Zonguldak Aalaplıdanım. 16 Yaşındayım. Güzel Bir Kaleciyim. En Büyük Hayalim Ve iİsteğim Futbolcu Olmak. Futbol Hayatım. Sizde Bizleri Görün Nolur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş sınırı olacakmi bu seçmelerde ?

      Sil
  7. Seçmelere kayıt ne zamandı

    YanıtlaSil
  8. adım murat danacı boy 1.89 kilo 75 daha önce oynadım ama şehirde imkan yoktu katılmak yetenekli oldu humu düşünuyorum ama imkanım yok bana bana bir yok gözterin istiyorum beni arayın 05459332692

    YanıtlaSil
  9. adım murat danacı boy 1.89 kilo 75 daha önce oynadım ama şehirde imkan yoktu katılmak yetenekli oldu humu düşünuyorum ama imkanım yok bana bana bir yok gözterin istiyorum beni arayın 05459332692

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar adım çağrı 19 yaşındayım kaleciliğime çok güveniyorum boyum 1.80 kilom 91 ama kaslı bir vücudum var lütfen yardımcı olun 05422323297

    YanıtlaSil
  11. s.a ben özcan gülümser kayıt başvurusu yapıcamda aile şart diyor da ben sadece baba ile gelsem olurmu dicektimde telefondan arıyorum kimse bakmıyor da bi zahmet cevap verirmisinz

    YanıtlaSil
  12. Kahramanmarasta Amatör kalecilik yapıyorum 2002liyim 1.87 boyum var kilom 70

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Kahramanmarasta amatör kalecilik yapiyorum 1.87 boyum var 2002liyim kendime güveniyorum yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  14. MERHABA sivas yolsporda sol kanat mevkiinde oynuyorum boyun 1.70 kilom 65 2002liyim hızım çok iyidir ayak oyunları yapabiliyorum

    YanıtlaSil
  15. 2001doğumluyum.Denizli de oynadım.Muğlada yaşıyorum.Sol ayak ve forvetim. Lütfen irtibata geçin 05465641429

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben 1.75 boyundayım yasım 16 Bayrampaşa da futbol oynuyorum Fenerbahçe de oynamak isterim isterseniz bi deneyin belki memnun kalırsınız benden ama gerçek den çok şey kaybedecek fenerin 10numarası olmak isterim gelecekte mevkim10 numara bana lakabım top cambazı diyolarrr altyapı ya zamanında gitecekdim ama beni gs altyapı sına vermek istediler babam gil ama ben bir fenerliyim görmedim şimdi Fenerbahçe ye diyorum ki ben fenerimme sahip cıktım () açarak söylüyorum sayın aziz yıldırım sizde bana sahip cıkarmışın?????😀irtibat!! 05375294703

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Fenerbahçem boyum1.75 kilom59 yaş ım 16 Bayrampaşa da oynuyorum zamanında beni altyapı ya vermek istediler babam gs altyapı yapısına verince ben gitmek istemedim dedim dünyada tek gs kalsa genelde o altyapı ya gitmem ve en büyük hayalim Fenerbahçe n 10 numarası olmak inanıyorum başarının inamak başarmak demek şimdi diyorum ben Fenerbahçe ye sahip cıktım şimdi soruyorum siz bana sahip çıkar mısınız sayın aziz yıldırım(() ölümüne Fenerbahçe

    YanıtlaSil
  18. öncelikle koylay gelsin ben mardinin dargeçit ilçesinde yaşıyorum takımınızı beğenerek izliyor 02.03.2000 doğumluyum kaleciyim 1.70 boy 63 kilo aşırlığım var iddalıyım telefon numaram 05439738189 kendime guvenim sonsuz ararsanız pişman olacağınızı duşünmüyorum teşekürer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17 yaşındasın 1.70 boyun var kalecisin kardeş bütün özelliklerin olumsuz . Sen dersini çalış unut bu işi yaşın geçmiş

      Sil
  19. öncelikle koylay gelsin ben mardinin dargeçit ilçesinde yaşıyorum takımınızı beğenerek izliyor 02.03.2000 doğumluyum kaleciyim 1.70 boy 63 kilo aşırlığım var iddalıyım telefon numaram 05439738189 kendime guvenim sonsuz ararsanız pişman olacağınızı duşünmüyorum teşekürer

    YanıtlaSil
  20. Merhaba. Ben 03.01.2003 doğumluyum boy 1.55 ist.sinop spor kulübünde oynuyorum Sol Açık Sağ Açık mevkisinde oynuyorum Lisansımda var.Lütfen Seçmelere çağırın

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ben İstanbul da yaşıyorum boyun 180 kilom 60 2000 liyim neymarla aramda bir fark göremiyorum top oynayışı mı görenler Barselona ya bile gidersin diyor bir görün nolur tel
    05397907364

    YanıtlaSil
  22. Ben hakkariden nazım geleceğin dybala si olabilirim ltfn kesfedin beni

    YanıtlaSil
  23. Ben hakkariden nazım geleceğin dybala si olabilirim ltfn kesfedin beni

    YanıtlaSil
  24. Merhaba ben uğurcan Kadir Şengül 2004
    Doğumlu yum 2 ayagimida kulana biliyorum kirklarelisporda altyapida oynuyorum mevkim orta saha

    YanıtlaSil
  25. Adım Mehmet. Adıyamanlıyım ve tam bir futbol aşığıyım, fb oynamayı çok istiyorum, hep altyapı seçmelerine katılmak için elimden geleni yaptım ama gelemedim ama Birgun gelip orada yeteneklerimi göstermek istiyorum, futbolda futsal da altyapıda lisanslarim var ve kendime inanıyorum inş Birgun o takıma ruh nedir gösterecegim, çünkü yazarken bile kendimi kaybediyorum inş bunu okur bana ulaşırsınız (boy 1.87 kilom76,
    Yaşım 17) telefon numaram 05063651737

    YanıtlaSil
  26. Slm ben musa demir FB liyim ve takimima yararli seyler yapmak istiyorum futbol da yetenekliyim mahalle maclarinda kesfettim forvet oyumcusuyum rovasata kafa toplarini affetmem 05380258087 yardimci olursaniz cok sevinirim .

    YanıtlaSil
  27. Abicim Selamunaleykum benim adim Yusuf Almanyada yaşiyorum.4veya5 yaşindan itibaren Futbol oynuyorum.2004 liyim.Bence böyle bir şans bir daha gelmeyecek.Almanyada iyi takimda oyunuyorum.Bi gelebilsem.Boyum 1,60 kilom 51 ve 13 yaşindayim.

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by Güncel9 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.