Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri

İşte Benim Stilim Selin Baygüneşli Kimdir, Selin Baygüneşli Fotoğrafları

İŞTE BENİM STİLİM SELİN BAYGÜNEŞLİ

İşte Benim Stilim yarışmasının yeni yarışmacısı Selin Baygüneşli kimdir? Tv8 in en çok konuşulan ve ilgi ile izlenen yarışması İşte benim Stilimde yeni yarışmacı Selin Baygüneşli izleyenleri büyüledi. Güzelliği ve giyim tarzı ile ilgi oldağı olan Selin Baygüneşli yarışmanın yeni gözdesi.. Peki Selin Baygüneşli kimdir,  kaç yaşında? İşte Selin Baygüneşli biyografisi ve fotorafları...

Selin Baygüneşli Kimdir?
Selin Baygüneşli Yaşı: 25
Selin Baygüneşil Boyu: 170
Selin Baygüneşil Gözrengi: Mavi
Selin Baygüneşli Memleketi: İzmir

İşte Benim Stilim yeni yarışmacısı Selin 16 Eylül 1992 yılında İstanbulda doğmuştur. İzmirli bir ailenin kızı olan Selin 170 cm boyunda 56 kilo ağırlığında ve mavi gözlü. Şu anda Er – Ah Flight School da eğitimine devam eden Selin pilot olmak istiyor. Bakalım pilotluğun yanı sıra stili ile de bir yerlere gelebilecek mi? Belkide ilerde televizyon ekranlarının yeni yüzü olabilir. İşte güzel yarışmacı Selin'in fotoğrafları

İşte Benim Stilim Fotoğrafları








Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Güncel9 © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.